Mana pergi LOAN aku ??

ekonomi smakin jatuh skarang . aku da hidop terkapai-kapai . blaja sendiri , mengharapkan duit mak bapak je . mana pegi loan aku ? ni da masok bulan 4 .takda apa-apa berita pon . ntah dapat ke tak dapat . kenapa benda-benda ni jadi kat aku ?

mak bapak aku bukan nya kaya , boley sponsor suma . tolong la pikir masalah org len sama pihak berkenaan . jangan asyik cakap ; " Meeting xbuat lagi , ada byk masalah " . abes aku ? takda lak masalah . igt aku blaja free ke ? kalu bapak aku harta berjuta , xpa . aku xkesa . ni nak makan pon susa . nama je tempat blaja yg hebat . sembang itu la, ini la . tapi apa ada ?

member member len suma da hepi . duit ada , xsusakan mak bapak . aku ? smpai bila mak bapak aku ley bagi , xkan sbb aku . nk bg diorg ikat perot ? sanggup ke nk buat mak bapak sendiri cam2 ? ntah apa apa pengurusan kat sini . memalukan . takkan nk kena bawak kabel br ley dpat ? tolong la jgn buat janji manis kat aku , skjap kata bulan 3 , pas2 bulan 4 . lebey bek cakp tggu sem 6 br dapat . kan senang ? sumpah aku cakap , da xda mood nk stdy sbb bnda2 camni .